• وبلاگ : روستاي آذران (نگيني درکوههاي کرکس)
  • يادداشت : دعوت به كلبه اشعار
  • نظرات : 1 خصوصي ، 86 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3   4   5    >>    >
     
    + شميم زلف نگار 

    نمونه ايي از منطق ذکره شده

    اگر عميق بنگريم مي بينيم که دکتر احمدي نژاد که برخي از محققين برجسته من جمله محققين لبناني (با توجه به تطبيق بسيار عجيب نشانه هاي ذکر شده در روايات) او را همان شعيب بن صالح فرمانده لشگر امام زمان(عج) مي دانند ، از اکنون رسالت بزرگ خويش را آغاز نموده است ، و آن هدايت و تقويت سپاه منتظران امام زمان(عج) با بشارتهاي مکرر فتح و پيروزي و قريب الوقوع بودن ظهور است.

    اگر دقت کنيم به وضوح در مي يابيم که لحن صحبتهاي احمدي نژاد و بشارتهاي صريح او فقط در دو شخصيت ديگر قابل رويت است که آنها مقام معظم رهبري(مدظله) و سيد حسن نصرالله هستند که به اعتقاد ما به ترتيب سيد خراساني و يماني هستند.

    البته در پست هاي بعدي ما ثابت خواهيم کرد که مقام معظم رهبري(مدظله) ، ضمن اطلاع از سيد خراساني بودن خويش و تاييد آن ، در مورد انتشار اين مباحث(مصداق شناسي شخصيتهاي ظهور) نيز نظري مثبت دارند.

    + شميم زلف نگار 

    فرق بين طرفداران احمدي نژاد و مخالفينش در چيست

    چرا طرفداران احمدي نژاد با مشاهده اين همه دروغ و عوام فريبي و فسادو قتل و تهمت اطرافيان باز هم بر اساس منطق تصميم نمي گيرند و هر کس با او مخالفت کند را دشمن خدا و پيغمبر مي دانند

    بنظر من تنها و تنها يک دليل وجود دارد و آن اين است که اين فرقه آيت الله خامنه اي را سيد خراساني و احمدي نژاد را هم شعيب بن صالح مي دانند

    براساس همين منطق خود احمدي نژاد هم به اين دروغ مرتب دامن مي زند از جمله مواردي که در مورد جمکران داشته تا جايي که جمکران طي چند سال اخير از يک مسجد به امامزاده تبديل شده است يا مثلا يکي از علائم ظهور که در نزديکي ظهور اتفاق مي افتد اين است که زلزله بزرگي در تهران اتفاق خواهد افتاد و احمدي نژاد سعي ميکند خودش را بعنوان هشدار دهنده اين زلزله معرفي کند يا خبرهاي که از نابودي اسراييل در قبل از ظهور مطرح است و ايشان براي تلقين اين نکته که همان چيزي که طرفدارانش فکر ميکنند درست است مرتب پيشگوييهايي از اين دست مثل نابودي آمريکا و... را در مقام يک رييس جمهور تکرار مي کند .

    اينجانب تصميم دارم اگر عمري باشد در اينجا بر اساس پيشگوييها مطالبي را بنويسم

    اينکه سيد خراساني ممکن است حتما آيت الله خامنه اي نباشند

    اينکه سيد علي که قبل از ظهور برخي مراجع متاخر نيز از آن بشارت داده اند سيد علي خامنه اي ممکن است نباشد

    اينکه شعيب بن صالح کيست و کسي که حتي طرفداران او يک بيوگرافي از او ندارند چطور مي تواند شعيب باشد

    فرقه فوق همان حجتيه قبل از انقلابنددر لباس جديد و از احساسات و قلبهاي پاک جوانان اين مرزو بوم سوءاستفاده ميکنند

    افراطي گري به حدي رسيده است که مثل آقاي شجوني اعلام مي کند ممکن است در ميان ياران و کارگزاران امام زمان هم دزد پيدا بشود يعني اگر معاون اول شعيب بن صالح دزدي کرده نعوذ بالله ممکن است معاون اول امام زمان هم دزدي کند

    دوستان همشهريان هموطنان مطمئنا ظهور بسيار نزديک است اما هشدار که در دام شيادان نيفتيم و اگر انشاءالله در کنار امام زمان هم بوديد بر اساس عقل و منطق عمل کنيد درست است که عاشق بايد عقلش را در مقابل معشوق کنار بگذارد ولي هيهات که اين معشوق عاشق را به کارهاي غير عقلايي راهنمايي کند يا امر بر دروغ و قتل و تهمت و... بدهد

    از دوستان احمدي نژادي هم دعوت مي کنم که در مورد ظهور و علائم و مصداقهايش وارد بحث شوند

    + حجتيه در لباس جديد 
    اي عجب از پيشگويي هاي اين اقا رجب!
    + حجتيه در لباس جديد 
    زلزله در کشورهاي جهان با توجه به اين‌ که به تازگي در تهران زلزله آمد، تاثير آن در کشورهاي مختلف جهان قابل توجه است : آمريکا: زلزله مي‌آيد. هيچ‌کس کشته و زخمي نمي‌شود اما دو نفر و نصفي بي‌خانمان مي‌شوند. تلويريون ايران ده بار اين خبر را پخش مي‌کند و سياست‌هاي باراک اوباما، جرج بوش، کلينتون و ... و کريستف کلمب مورد انتقاد شديد قرار مي‌گيرد! وزير خارجه‌ي آمريکا خطر تروريسم را گوشزد مي‌کند و دوباره افغانستان را بمباران مي‌کنند! ------- ايران: زلزله مي‌آيد. شصت هزار نفر کشته و زخمي مي‌شوند. آمار آسيب‌ديدگان زلزله در اين دولت با آمار دولت‌هاي قبلي مقايسه و از عدم افزايش آن به عنوان يکي از مفاخر دولت ياد مي‌شود.
    + حجتيه در لباس جديد 
    علي‌رغم اين سوابق درخشان، متأسفانه تاكنون در چندين نوبت سيگنال‌هاي مزاحم مشكلات عديده‌اي را براي شبكه‌هاي ما ايجاد كرده است.!!!!!!!!!!!
    + اوج حماقت 
    سياست افزايش جوجه كشي سيد محمود تاثير آفريقا گردي ها و افغانستان گردي هاي زياد اونه و گرنه الان ننه بزرگ منم تو كوره دهات ميدونه فرزند زياد چه مشكلاتي داره چه برسه به خونه نشيناي 60 متريه شهري
    + دروغ بد است 
    وزارت بهداشت و نهادهاي نظارتي به هوش باشند؛
    احتمال توزيع 200 هزار تن چاي ضايعاتي در کشور
    اين چاي ها در سال 86 حکم چاي ضايعاتي را داشته و با همين عنوان و با شرط صادرات، مجوز فروش گرفته بود، ولي حال بعنوان « ضايعات» از روي آنها برداشته شده.
    + دروغ بد است 
    علت عقب‌نشيني ظاهري دولت چيست؟
    روزنامه جهان صنعت با تاکيد بر اينکه « با بالا رفتن مصرف مردم درآمد دولت از اجراي اين قانون بالا مي‌رود و با کاهش مصرف مردم درآمدها کاهش » ، نوشت :

    بر اين اساس براي پرداخت يارانه به مردم، زماني دولت موفق‌تر خواهد بود که مصرف عمومي بالاتر باشد و دوره پرداخت در حداقل ممکن.

    اين روزنامه افزود :‌ با توجه به اين شرايط مي‌توان عقب‌نشيني ظاهري دولت را اين‌گونه تحليل و گمانه‌زني کرد که اجراي اين قانون در فصول پرمصرف آب و برق آغاز شود تا بر همان مبنا پرداخت وجه نقد به مردم را اجرايي کند. در واقع قانون اجرا شده اما با تاخير! هرچند انتظار تغييرهاي رفتاري از دولت دهم بعيد نيست اما مي‌توان اين‌گونه گفت که قانون هدفمندي يارانه‌ها ديگر به قانوني تبديل شده که با شگفتي همراه خواهد بود.

    اولين شگفتي آن هم زمان اعلام اجراست که زمان آن شايد شبي از شب‌ها و مکان آن در صداوسيماي ملي باشد
    + دروغ بد است 
    آياشما باور مي کنيد؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
    به گزارش خبرنگار پارسينه اخيرا در برخي محافل مذهبي و سياسي اين نظريه بطور جدي مطرح و تبليغ مي شود که مصداق "سفياني" در احاديث آخر الزماني، ملک عبدالله دوم پادشاه اردن هاشمي است، برخي از منبري هاي مشهور تهران نيز حامي اين نظريه هستند و آن را ترويج مي کنند.

    در روايت‌هاي متعددي از ائمه اطهار(ع) يکي از نشانه‌هاي حتمي ظهور امام مهدي (عج)، خروج سفياني ذکر شده است. وي از تبار ابوسفيان مي‌باشد و داراي صورتي سرخ، پوستي سفيد و چشماني زاغ مي‌باشد. او از شهرهاي روم (شايد مراد اروپاي فعلي باشد) بپا مي‌خيزد و بر گردن صليب دارد.

    همچنين در برخي از روايات اسلامي همچون نسخه? خطي ابن حماد، به وجود دو سفياني اشاره شده‌است. سفياني اول پس از استيلا بر سرزمين شام در جنگ عراق در برابر سپاه ايران شکست مي‌خورد و در اثر جراحاتي که به او وارد مي‌شود در راه بازگشت به شام کشته مي‌شود و سفياني دوم که همان سفياني اصلي است را جانشين خود قرار مي‌دهد.

    ملک عبدالله تنها پادشاه عربي است که دو رگه است،پدر او ملک حسين، پادشاه سابق اردن بود و مادر عبدالله، شاهزاده مونا الحسين آنتونيت آوريل گاردينر (توني آوريل گاردينر) در اصل، زاده? انگليس بود.

    گفتني است خاندان هاشمي در اردن ادعا مي کنند نسب آنان به پيامبر اسلام(ص) مي رسد و از اين رو عنوان "هاشمي" را براي خود انتخاب کرده اند.
    + دروغ بد است 
    کميته حل اختلاف دولت و مجلس براي رفع مشکل اعتبار هدفمندي يارانه‌ها، به توافقات جديدي دست يافته‌ که قرار است به زودي به صورت رسمي اعلام عمومي شود.
    + دروغ بد است 
    قرار بود در صورتي که حمله به سمت مرقد امام علي (ع) در شهر نجف امکان پذير نباشد، منطقه بين الحرمين و مراقد مطهر در کربلا مورد هدف قرار بگيرند.
    + تهمت بد است 
    نايب رييس کميسيون بهداشت و درمان در مخالفت با اظهارات شب گذشته محمود احمدي‌نژاد مبني بر افزايش تعداد فرزندان، گفت:« در شرايطي که بيکاري فرياد مي‌کند و زير ساخت‌هاي مناسب براي فراهم کردن زندگي مطلوب براي همين جمعيت موجود در کشور هم فراهم نيست، سخن از افزايش جمعيت کردن به‌دور از منطق است.»
     <      1   2   3   4   5    >>    >