• وبلاگ : روستاي آذران (نگيني درکوههاي کرکس)
  • يادداشت : دعوت به كلبه اشعار
  • نظرات : 1 خصوصي ، 86 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3   4   5    >>    >
     
    + واي از روز حساب 
    ادعاي جديد "رجا نيوز": عکس يادگاري احمد توکلي با جرج سوروس
    سايت "رجا نيوز" در حمله ي جديدي که به منتقدان دولت انجام داد اين بار به سراغ احمدذ توکلي رفت. اين سايت که به حمايت از دولت احمدي نژاد مشهور است پيش از اين نيز به علي مطهري حمله کرده بود.
    در آخرين مطلب اين سايت با عنوان " عکس يادگاري احمد توکلي با جرج سوروس"
    + واي از روز حساب 
    مزاح بهزاد نبوي با دوستان بازداشت شده‌اش/جرم من برخلاف شماها سبک است
    بهزاد نبوي عضو ارشد سازمان مجاهدين انقلاب که در ايام نوروز در مرخصي به سر مي برد در ديدار با افرادي که به ملاقاتش مي آمدند ،از گرفتن عکس امتناع مي کرد .

    به گزارش سايت روزنامه جوان ، برخي از حاضرين درجلسه که خود از بازداشت شدگان پس از انتخابات بودند ، در پايان ديدارشان خواستار انداختن عکس يادگاري با بهزاد نبوي مي شوند که وي به آنها مي‌گويد:"...شما جرائمتان سنگين است و همگي محکوم به اقدام عليه امنيت ملي هستيد.من بي گناهم، جرم من سبک است فقط متهم به اخلال در نظم ترافيک هستم!. من را با خودتان سنجاق نکنيد من با شما عکس نمي گيرم".
    + واي از روز حساب 
    ابوترابي‌فرد که در غياب علي لاريجاني، رياست جلسه امروز را بر عهده دارد، در نطق پيش از دستور خود نتيجه رايزني ها و جلسات مشترک نمايندگان دولت و مجلس درباره اختلافات بر سر اجرا کردن هدفمند سازي يارانه ها را اين گونه جمع بندي کرد که در ديدار نمايندگان مجلس با رئيس جمهور، احمدي نژاد اعلام آمادگي کرده که مصوبه مجلس درباره هدفمند کردن يارانه ها را بدون طرح و يا لايحه اصلاحي اجرا خواهد کرد.
    + واي از روز حساب 
    مرتضي تمدن استاندار تهران در خصوص اخباري كه به نقل از وي مبني بر قانوني بودن راهپيمايي 25 خرداد منتشر شده است را تکذيب کرد
    + واي از اخرت 
    استاندار تهران اعلام کرد که راهپيمايي 25خرداد با مجوز برگزار شده بود.

    به گزارش پارلمان‌نيوز ، مرتضي تمدن در گفتگويي تفصيلي با همشهري ماه ، افزود : « آنها(معترضان) تقاضاي برگزاري راهپيمايي کردند و ما هم مجوز صادر کرديم. راهپيمايي روز 25 خرداد با مجوز قانوني ما برگزار شده بود. نه تنها با مجوز آمدند که حتي ما کمک کرديم نظم راهپيمايي حفظ شود. ما به آنها کمک کرديم که امنيت روز 25 خرداد ماه تامين شود. يعني همزمان هم مجوز داديم و هم خدمت رساني کرديم.»

    اظهارات استاندار تهران در حالي بيان مي شودکه مقامات دولتي تا کنون مخالف آن را بيان مي کردند و حتي برخي دستگيرشدگان حوادث پس از انتخابات به دليل حضور در اين راهپيمايي به زندان محکوم شده‌اند. از جمله مرتضي الويري اخيرا به دليل حضور در راهپيمايي روز 25 خرداد ماه به يک سال زندان محکوم شد.
    + لاتا 
    سايت حامي دولت جهان
    نرخ بيکاري از سر تا ته تهران!
    برخي شهرستان هاي تهران در مرز بحران بيکاري
    دوشنبه ?? فروردين ???? ساعت ??:??
    + لاتا 
    عقب نشيني مجلس در مقابل احمدي نژاد
    گزارش خبرنگار پارلماني خبرگزاري فارس، 130 نفر از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با امضاي طرحي يك فوريتي براي اصلاح قانون هدفمندسازي يارانه‌ها، خواستار آزادسازي قيمت‌ها در سال 89 به ميزان 35 هزار ميليارد تومان شدند كه روز گذشته طرح مذكور براي رأي‌گيري و تصويب، به هيئت رئيسه مجلس ارائه شد.
    متن كامل اين طرح يک فوريتي 130 نفر از نمايندگان مجلس بدين شرح است:

    رياست محترم مجلس شوراي اسلامي
    احتراما طرح ذيل كه به امضاي 130 نفر از نمايندگان رسيده است به قيد "يك فوريت " جهت طي مراحل تصويب تقديم مي‌گردد.

    مقدمه توجيهي:

    نظر به لزوم اجراي قانون هدفمند كردن يارانه‌ها و رفع برخي از تنگناهاي اجرايي و در اجراي صحيح قانون مزبور به عنوان يكي از محورهاي استقلال و تحول اقتصادي كشور و همچنين توزيع عادلانه درآمد، ايجاد ثبات اقتصادي و حمايت از اقشار جامعه به ويژه آسيب‌پذير و همچنين حمايت از توليد‌كنندگان و تحقق عدالت، طرح ذيل با قيد يك فوريت تقديم مي‌گردد:

    طرح اصلاح قانون هدفمند كردن يارانه‌ها

    ماده واحده‌: تبصره 3 ماده يك قانون هدفمند كردن يارانه‌ها به شرح زير اصلاح مي‌گردد:
    تبصره 3 - قيمت‌هاي سال پايه اجراي اين قانون به گونه‌اي تعيين مي‌گردد كه براي مدت يك سال مبلغ سيصد و پنجاه هزار ميليارد (350.000.000.000.000) ريال درآمد به دست آيد.
    + لاتا 
    جهان: سايت حامي رحيمي دليل اتهامات اخير عليه وي را رياست جمهوري وي در دور بعد عنوان کرد.
    اين سايت با تحليل پشت پرده اتهامات عليه محمدرضا رحيمي، آورده است:

    چرا هركسي آستين بالا مي زند تا به مردم صادقانه و بي ريا خدمت كند هزاران شمشير براي قطع كردن دستش تيز مي شود؟ البته مي توان به گمانه اي براي علت حمله امروز دست يافت.

    اين سايت با طرح اين گمانه که احتمالاً رحيمي رييس جمهور دور بعدي اصولگرايان است، مي نويسد، پيشينه حمله به آقاي رحيمي را نگاه كنيد هر زمان يك تحليل­گر يا مقاله نويس موضوع احتمالي كانديداتوري رحيمي براي رياست جمهوري آينده را مطرح مي كند يا سخني از اراده دولت براي مبارزه اساسي با مفاسد اقتصادي مطرح مي شود آن هفته رحيمي آماج تيتر منفي سايت ها و روزنامه هاست. پشت پرده حمله به آقاي رحيمي چه مافيايي با چه برنامه هايي خوابيده است؟
    + لاتا 
    مطهري ادامه داد: از سوي ديگر قوه قضائيه ضمن بازجويي از يک باند فساد اقتصادي متوجه مي شود که رئيس اين باند يکي از مقامات عالي رتبه دولتي است. لذا خواستار رسيدگي به اتهامات او مي شود. اما دولت مقاومت مي کند و حتي عليه يک نماينده مجلس که خواستار بازداشت آن مقام عالي شده بود اعلام جرم مي کند با اين منطق که چرا قبل از اثبات جرم از وي نام برده است. اين در حالي است که رئيس جمهور محترم در مناظره انتخاباتي خود فرزندان دوتن از مقامات کشور را قبل از اثبات جرم آنها در يک دادگاه صالح، متهم به سوء استفاده از بيت المال نمود. اينجاست که سخن امام علي عليه السلام به ياد مي آيد که «حق وسيع ترين ميدان هاست در مقام سخن گفتن و تنگ ترين ميدان هاست در مقام عمل کردن». در مقام سخن مي توان ساعت ها درباره حق و عدالت سخنراني کرد اما در مقام عمل بسيار اندک اند افرادي که به حق و عدالت پايبند باشند.
    + لاتا 
    علي مطهري :اين صداي پاي استبداد است که به گوش مي رسد
    + لاتا 
    رفتار دولت در موضوع اخير يادآور رفتار او در موضوع مرحوم کردان است که دولت بي جهت در مقابل خواست افکار عمومي و نمايندگان مجلس مقاومت نمود و در نهايت موجب آزردگي آن مرحوم گرديد، در حالي که اگر همان ابتدا وي استعفا مي نمود و تشويق به ايستادگي نمي شد مسئله با هزينه اي بسيار کمتر خاتمه مي يافت.
    تابناک: نوع برخورد دولت دهم با مجلس و قوه قضائيه پديده اي جديد است که در تاريخ 31 ساله انقلاب اسلامي سابقه ندارد. مجلس، قانوني را به نام هدفمند کردن يارانه ها تصويب مي کند و شوراي نگهبان نيز تأييد مي نمايد، اما دولت اعلام مي کند که قابل اجرا نيست و اجرا نمي کنم و آنقدر پافشاري مي کند بلکه آن را تغيير دهد.

    دكتر علي مطهري ضمن بيان مطلب فوق گفت: صورت ظاهر اين کار يعني استبداد، يعني بي اعتباري مجلس و دموکراسي، يعني يک بدعت خطرناک. اگر در اينجا همه کوتاه بيايند چه ضمانتي هست که اين بلا بر سر ساير قوانين نيايد. اين صداي پاي استبداد است که به گوش مي رسد و اگر اين کار باب شود و تبديل به يک رويه گردد چيزي جز استبداد نخواهد بود.
    + لاتا 
    حميد رضا فولادگر نماينده مجلس مي گويد: دولت مبناي پايه اي که متفاوت با استاندارد ها و هنجارهاي جهاني است را براي ارائه آمار انتخاب مي کند و مثلا مي گويد سرمايه گذاري خارجي در ايران در عرض يک سال 100 درصد رشد کرده که اين براي همه دنيا تعجب اور است. وي در ادامه مي گويد: بايد اعداد و ارقام را طوري به مردم بگوييم که هم مردم اميدوار شوند و هم واقعيات را به مردم بگوييم.
    + لاتا 
    مهدي کروبي، دبيرکل حزب اعتماد ملي، از تلاش‌ها براي «نهادينه‌سازي دروغ» و رواج تعابير «سبک و ناپسند» در جامعه، اظهار تاسف کرد. به گزارش سحام‌نيوز، آقاي کروبي در ديدار روز پنجشنبه خود با اعضاي سازمان مجاهدين انقلاب گفت که در شرايط کنوني، ناسزاگويي‌ها و تهمت‌زني‌ها بيشتر به يک «ماراتن سياسي» تبديل شده است.
    + نفرين برخالي بندي و تحميق ملت 
    ذالنور:
    «... آنها از اين سخن پيامبر (ص) به امام علي (ع) استفاده مي‌کنند که اگر مردم تو را نخواستند خود را به مردم تحميل نکن، اما اين سخن براي قبل از قبول ولايت است و زماني که ولايت را کسي قبول کرد که نبايد کنار برود».
     <      1   2   3   4   5    >>    >