• وبلاگ : روستاي آذران (نگيني درکوههاي کرکس)
  • يادداشت : دعوت به كلبه اشعار
  • نظرات : 1 خصوصي ، 86 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3   4   5    >>    >
     
    + سزدترمنطز 
    در راستاي برچسب زدن دولتيها به احمد توکلي بايد گفت آنها هرچي انگ بود به اصلاح طلب ها زدند و مردم هم باور کردن!!! حالا نوبت دشمنان ديگشون رسيده و يواش يواش مي رسن به اونهاي که نبايد....
    + سزدترمنطز 
    البته منظور از عادل عادل فردوسي پور نيست !!!!!!!!!!!!!!!!!
    + واي اگر ازپس امروز بود فردايي 
    مشاور معاون پارلماني رئيس جمهور در خبري تازه مي‌گويد: مجلس عملا پذيرفته است كه دولت با توجه به اعلام سناريوها و جداول قيمتي، هدفمندي يارانه‌ها را مديريت كند و مساله "سقف درآمدها " ديگر مطرح نشود.
    + واي اگر ازپس امروز بود فردايي 
    هنر بايد به استخدام دين در بيايد، اين‌ اصلي‌ترين حرف خطيب جمعه مشهد در نماز جمعه هفته گذشته بود، اما مهم‌ترين آن‌ها نبود. به گزارش فرارو؛ علم‌الهدي با اشاره به يكي از فيلم‌هاي ساخته شده اخير، آن را ابزار آموزش دخترربايي دانست و در خصوص آن اظهار داشت: «مقام معظم رهبري به شما تشر زدند كه اين فيلم را آزاد نكنيد اما شما آن قدر براي اكران اين فيلم اصرار داريد كه مي‌خواهيد آن را با كمك شوراي فرهنگ عمومي استان‌ها، آزاد كنيد. يك زن يا مرد پول‌پرست هنر خود را به پاي شهوت مردان ريخته، تا پول جمع كند اما مسئولان بدانند كه چه مي‌كنند.»

    پس از اين اظهار نظر، وزير ارشاد با استقبال از انتقادات، قضاوت‌هاي اين‌گونه بزرگان را ناشي از گزارش‌هاي اشتباه دانست. جواد شمقدري، معاونت سينمايي وزارت ارشاد که شايد اصلي‌ترين مخاطب اين انتقاد بود، نيز نامه‌اي به امام جمعه مشهد نگاشت و اظهار داشت: «مگر دولت آقاي احمدي‌نژاد، دولت اصلاحات است كه به نظرات و تماس‌هاي ائمه جمعه وقعي ننهد؟» و ادامه داده بود: «چه اصراري وجود دارد چهره اين خادمان بي‌منت نظام، در اذهان مؤمنين مشوش شود؟»

    اما انتقادات امام جمعه، نخستين انتقاد نبود، اين روند پيش‌تر آغاز شده بود. هنگامي که وزارت ارشاد، از صفار هرندي، سردبير اسبق کيهان، به حسيني رسيد و رحيم‌مشايي بدون اين‌که وزارت‌خانه‌اي در اختيار داشته باشد، «رئيس کميسيون فرهنگي» دولت شد.

    وزارت ارشاد دولت دهم، در نيمه دوم سال 88، دو رويکرد خبرساز داشت. يکي رويکرد رامين، معاونت مطبوعاتي و ديگر رويکرد شمقدري؛ معاونت سينمايي. اولي سعي داشت مطبوعات را کنترل کند، زياد تذکر مي‌داد و زياد توقيف مي‌کرد. در حالي که دومي رفع توقيف فيلم‌ها را در دستور کار قرار داده بود.

    اگر رامين از «اعتماد» هم نمي‌گذشت که در تمام سال‌هاي دهه هشتاد پابرجا مانده بود، شمقدري، از «به رنگ ارغوان» هم گذشت که وزارت اطلاعات اصلاحات هم پخش آن را به صلاح ندانسته بود.

    اين رويکرد شمقدري، با واکنش برخي اصولگرايان حامي دولت روبرو شد. صفارهرندي، وزير پيشين، رويکرد خود در توقيف فيلم‌ها را درست و جشنواره فيلم فجر را مورد انتقاد دلسوزان انقلاب خواند. شريعتمداري که «به رنگ ارغوان» را فيلم مزخرفي مي‌دانست، به سياست جذب دولت انتقاد کرد و پخش اين فيلم را به ساده‌انگاري مسئولين نسبت داد.

    + واي از طرفداري از دروغگو در قيام 
    يک سوال صرفا مذهبي از روحانيون آزران
    اين سوال سياسي نيست:
    آيا کسي که از دروغگو حمايت کند عادل است

    + واي از طرفداري از دروغگو در قيام 
    در پي نقل قول منتشر شده از مرتضي تمدن در مورد مجوز دار بودن راهپيمايي 25 خرداد ماه در پارلمان نيوز مشاور استاندار در مصاحبه ايي ، چنين نقل قولي را ساختگي عنوان و منکر وجود چنين نقل قولي شده و سايت هاي حامي دولت طبق معمول نسبت هاي ناروايي به رسانه هاي اصلاح طلب دادند .
    پايگاه خبري فراکسيون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نيوز»،توجه استاندار و مشاور محترم استاندار تهران و ساير رسانه هاي حامي دولت را به صفحه 64 همشهري ماه شماره 43،فروردين ماه جلب مي نمايد که آقاي تمدن در پاسخ به دومين سال منتشر شده در اين صفحه عين نقل قول درج شده در پارلمان نيوز را ذکر کرده است که راهپيمايي 25 خرداد با مجوز بوده است .
    ياد آور مي شود قاعدتا در مصاحبه هاي اين چنيني با مسئولان خبر نگار مصاحبه را عينا ضبط پياده و همچنين به تاييد مجدد فرد مصاحبه شونده مي رساند که به احتمال زياد چنين روندي نيز در مورد مصاحبه آقاي تمدن طي شده است و فايل صوتي آن موجود مي باشد.
    + متنفر 
    سياست بسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسه
    + واي از طرفداري از دروغگو در قيام 
    تقاضاي جديد احمدي‎نژاد از مجلس
    پس از آنکه محمود احمدي‎نژاد نتوانست نمايندگان مجلس را به ارائه درآمد 40 هزار ميليارد توماني از محل هدفمند کردن يارانه‎ها قانع کند، از آنها خواست تا حداقل دست او را براي زمان اجراي اين قانون باز بگذارند.
    رئيس جمهور از نمايندگان مجاس خواسته است که زمان اجراي هدفمند کردن يارانه‏ها را به دولت واگذار کنند.
    + واي از طرفداري از دروغگو در قيام 
    سايت دولتي رجانيوز:
    گزارشي از روند انفعال بزرگترين فراکسيون سياسي کشور:
    خزان چهار فصل فراکسيون اصولگرايان و انتظار براي بهاري دوباره
    + واي از روز حساب 
    جرس: محمود احمدي نژاد از ادعا و شکايات خود پيرامون قانون اجراي هدفمند کردن يارانه ها عقب نشيني کرده و خاطرنشان ساخت "نه لايحه اصلاح هدفمندکردن يارانه‌ها را ارائه مي‌دهد و نه پيگير طرح نمايندگان در اين‌باره مي‌شود."
     <      1   2   3   4   5    >>    >