• وبلاگ : روستاي آذران (نگيني درکوههاي کرکس)
  • يادداشت : دعوت به كلبه اشعار
  • نظرات : 1 خصوصي ، 86 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2   3   4   5    >>    >
     
    + رضا 

    شميم زلف نگار جان عزيز:

    در قرن 21 زندگي ميکني بيدار شو .دست بردار از اين خرافات

    + 34 نساء 

    “وَ الّلاتي تَخافُونَ نُشُوزِهُنَّ فَعظُوهُنَّ وَ اهْجُرُوهُنَّ فيِ الْمَضاجِعِ وَ اضْرِبُوهُنَّ

    اگر زن شما در مقام نافرماني و سركشي برآمد نخست او را پند دهيد، اگر به راه نيامد از هم‌خوابگي محرومش سازيد و اگر باز تسليم نشد و اطاعت نكرد او را بزنيد”

    + مملي 
    آيا فکر ميکنيدميشه کسي که خودش رو به خواب زده بيدار کرد
    تا کي به فکر معجزه؟ در انتظار حادثه؟ و........
    + رضا 
    بيائيد کمي هم خودمان فکر کنيم!شايد راهي باز شود.تا امروز مقلد بوديم و ديگران برايمان تصميم ميگرفتند .......بيائيد کمي هم خودمان فکر کنيم. تا کي نگاهمان به يک نقطه باشد.بيائيد جاهاي ديگر را هم ببينيم.
    + رذز 
    زنده باد ليدي گاگا که تمام نمايندگان اسلام ارزشي هوادارش هستند!
    + رذز 
    بانک مرکزي :تورم به ده درصد رسيد

    آيت الله اميني :گراني در کشور غوغا مي کند


    کي دروغ ميگه
    + رذز 
    ليدي گاگا هيچوقت خوابش را نمي ديد که نامش در کيهان عرزشي شريعتمداري درج شود و بسييجي ها جزء هوادارانش باشند و در نظرخواهي تايم به وي راي بدهند، اما غافل بود از اينکه بغض اين عرزشي ها نسبت به سبزها و موسوي، چه معجزه ها که نمي کند
    + رذز 
    دولت اگرچه به «حاج اسدالله عسگراولادي» مجال نداد تا نمايشگاه بين‌المللي را بخرد اما اين «کاسب جزء» بيکار ننشست و موفق شد همراه با دوستانش سهام يک بانک چيني را بخرد. خبرکوتاه است و جزئيات تازه‌اي از آن منتشر نشده اما نزديکان آقاي عسگراولادي اين موضوع را تاييد کرده‌اند. آمريکا براي تشديد تحريم بانکي ايران از چندسال پيش سرمايه‌گذارانش را تشويق به خريد سهام بانک‌هاي کوچک و بزرگ اروپايي،چيني و عربي و نفوذ درهيات مديره اين بانک‌ها با هدف محدود ساختن ايران کرد واسدالله عسگراولادي تاجر کهنه ‌کار ايراني با رايزني‌هاي گسترده‌اي که داشت،مقامات بانکي ايران و چين را براي گسترش و تحکيم روابط متقاعد ساخت. او با تکيه برتکنيک آمريکايي در تملک بانک‌هاي چيني،دوستانش را قانع کرد تا سهام بانک‌هاي چيني را بخرند.درحقيقت اين اقدام با تاييد دولت مرکزي چين و براي دور زدن تحريم صورت گرفت.ظاهرا جرقه اين اقدام از سال گذشته و زماني زده شد که دو بانک بزرگ چيني که اکثر تجار و بازرگانان ايراني اعتبارات اسنادي خود را در اين بانک‌ها باز مي‌کردند از گشايش اعتبارات اسنادي براي تجار ايراني امتناع کردند. بازرگان شناخته‌شده ايراني که درمحافل اقتصادي به دليل اهتمامي که به صادرات دارد،به «حاجي ترانسفر» معروف است،سال گذشته در گفت‌وگو با مقامات اقتصادي چين به شوخي اعلام کرده بود حاضر است براي تسهيل امور فاينانس، سهام دو بانک (China Construction bank)،«کانسترکشن بانک» که بانک ساختمان و مسکن چين است و «اگري کالچر» (Agriculture Bank) بانک کشاورزي چين را بخرد. اين دو بانک سال گذشته به مراجعه‌هاي تجار ايراني جواب رد داده بودند با اين حال مشخص نيست بازرگان شناخته شده عضو اتاق تهران سهام اين دو بانک را خريده يا براي تسهيل امور مالي بازرگانان ايراني، در بانک‌هاي ديگر سهامدار شده است.
    + لبيا 
    دفاع دستيار ارشد احمدي نژاد از افزايش جمعيت
    قرآن مي‌گويد فرزندانتان را از ترس فقر نکشيد، اين يعني مخالفت با افزايش جمعيت منطق ندارد.
    شفاف : دستيار ارشد رئيس جمهور معتقد است، اگر در گذشته در مورد ميزان جمعيت تصميم غلطي گرفته شده است، بايد در آن تجديد نظر شود.!!!!!!!!!!!!
    + شميم زلف نگار 

    تماس تلفني يکي از کاربران عزيز از دليجان

    يک روياي جالب !

    و يک کار دست جمعي

    هفته گذشته يکي از کاربران عزيز وبلاگ که از مشتاقان ظهور و فعالين سياسي شهرستان دليجان است ( که البته سابقه تماس تلفني قبلي و صحبت در مورد مسائل سياسي را با ايشان داشتم) تماس گرفتند و مطلب جالبي فرمودند ، ايشان با ذکر مقدمه اي فرمودند که يکي از اعضاي خانواده ما چند روز پيش خواب جالبي ديده است ، ما هم عرض کرديم ، خب حاج آقا بفرمائيد( حدودا به 50 سال مي خورد صداي ايشان ) فرموند ، ايشان در خواب ديده است که :

    در خواب ديدم که آقا امام زمان(عج) منزل ما تشريف آورده اند ، خدمت آقا سلام عرض کردم و گفتم : آقا من مي دانستم که ظهور تان نزديک است ولي فکر نمي کردم الان بياييد.

    آقا چيزي نفرمودند ، بعد آقا فرمودند ، اينجا چکار مي کنيد؟ عرض کردم : آقا قرآن ياد مي گيريم(زير زمين منزل را مهد قرآن کرده ايم)

    آقا فرمودند :

    وقتي سوره يوسف را مي خوانيد ، از بشارتهاي ظهور هم مي گوييد؟!

    + شميم زلف نگار 
    نمونه ايي از منطق ذکره شده

    نماد سازي براي درک بهتر

    ما براي درک بهتر شباهتها و استخراج بشارتهاي ظهور ، ارکان اصلي سوره يوسف را نماد سازي کرده ايم :

    حضرت يوسف(ع) : نماد امام زمان(عج)

    حضرت يعقوب (ع) : نماد منتظران واقعي امام زمان(عج) ( شيعيان خالص ، صالحان ، محرومين و مستضعفين که در انتظار منجي عالم بشريت هستند)

    جناب بنيامين : نماد مقام معظم رهبري(مدظله)(ولايت فقيه – معشوق منتظران امام زمان در دوران غيبت)


    + شميم زلف نگار 
    نمونه ايي از منطق ذکره شده

    مشغول تهيه يه پست ديگه هستم ولي از بشارت بزرگ سردار بزرگ جبهه حق ، دکتر احمدي نژاد نتونستم بگذرم ، دکتر در پايان سخنراني امروز مي فرمايند :

    حضور ده‌ها ميليوني مردم ايران در ??بهمن امسال سرآغاز

    انقلاب جهاني اسلام و حاكميت عدالت بر جهان است.

    اين بشارت بزرگ بسياري از منتظران امام زمان(عج) را غرق در شادي و شعف کرد

    کيست که نداند انقلاب جهاني اسلام يعني ظهور حضرت بقيه الله(عج)!


       1   2   3   4   5    >>    >